Robotus
TUS Admin
Комплаенс менежмент гэж юу вэ? Орчин үеийн бизнесийн орчинд байгууллагууд зөвхөн ашиг орлогоо нэмэгдүүлэхээс гадна хууль, дүрэм журам, стандартуудыг дагаж мөрдөх нь маш чухал болсон. Энэ шаардлагыг хангахын тулд комплаенс менежмент гэсэн ойлголт үүсч, байгууллагуудын үйл ажиллагааны чухал хэсэг болжээ.
Комплаенс менежмент гэж юу вэ?
Орчин үеийн бизнесийн орчинд байгууллагууд зөвхөн ашиг орлогоо нэмэгдүүлэхээс гадна хууль, дүрэм журам, стандартуудыг дагаж мөрдөх нь маш чухал болсон. Энэ шаардлагыг хангахын тулд комплаенс менежмент гэсэн ойлголт үүсч, байгууллагуудын үйл ажиллагааны чухал хэсэг болжээ.
Комплаенс менежмент нь байгууллагын үйл ажиллагааг хууль эрх зүй, салбарын стандарт болон дотоод бодлого, журмуудтай нийцүүлэн удирдах, хянах үйл явц юм. Энэ нь хууль эрх зүйн эрсдэлээс сэргийлэх, байгууллагын нэр хүндийг хамгаалах, тогтвортой хөгжлийг хангах зорилготой.
Комплаенс менежмент нь дараах давуу талуудыг байгууллагад бий болгодог:
Комплаенс менежментийг үр дүнтэй хэрэгжүүлэхийн тулд дараах үндсэн бүрэлдэхүүн хэсгүүдийг агуулдаг:
TUSS.io нь хиймэл оюун ухаанд суурилсан комплаенс менежментийн платформ бөгөөд байгууллагуудад комплаенсийг төлөвшүүлэх ажиллагааг автоматжуулах, үр дүнтэй хэрэгжүүлэхэд тусалдаг. TUSS.io платформ нь:
Хиймэл оюун ухааны шийдлээр:
Комплаенс менежмент нь зөвхөн хууль тогтоомж дагаж мөрдөхөөс гадна байгууллагын урт хугацааны тогтвортой өсөлт, олон улсын өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх чухал хэрэгсэл юм. Үр дүнтэй комплаенс менежмент нь байгууллагыг илүү үр ашигтай, эрсдэлгүй, амжилттай болгоход тусалдаг.